Wyjazd integracyjny klasy przyrodniczej

W ubiegłym tygodniu, w dniach 12-14 września, klasa 1C liceum pojechała na wyjazd integracyjny w Góry Świętokrzyskie. Wyjechaliśmy spod szkoły o godzinie 8:00. Około 12:00 dojechaliśmy do Centrum Rzeźby w Orońsku, gdzie najpierw mieliśmy chwilę na zabawy integracyjne, a później zostaliśmy oprowadzeni po wystawach. Przed odjazdem część osób z klasy poszła do sklepu i autokarem pojechaliśmy do Chęcin.

Zwiedziliśmy tam zamek, na którym została przeprowadzona krótka lekcja o historii tego miejsca i całego rycerstwa. Około 19:30 dotarliśmy do Św. Katarzyny i w Domu Rekolekcyjnym Księży Pallotynów zjedliśmy obiadokolację. Po posiłku przeszliśmy z bagażami do miejsca naszego zakwaterowania i mieliśmy czas na integrację oraz sen.

Następnego dnia wstaliśmy o godzinie 7:00 i musieliśmy przygotować się na wycieczkę w góry. Najpierw weszliśmy na Święty Krzyż i zwiedziliśmy klasztor. Po chwili spędzonej w kawiarni wyruszyliśmy w pełną trudów i niepewności, prawie niekończącą się wyprawę do Św. Katarzyny, wchodząc po drodze na Łysicę. Wycieczka była, pomimo trudności, bardzo ciekawa i wszyscy wrócili zadowoleni na obiad. Po posiłku mieliśmy dla siebie czas wolny na odpoczynek. Wieczorem zorganizowaliśmy ognisko, na którym były kiełbaski, herbata i muzyka. Następnie wróciliśmy do naszych pokoi i przygotowaliśmy się do wyjazdu.

Ostatni dzień naszego wyjazdu rozpoczęliśmy śniadaniem i o godzinie 10 opuściliśmy Św. Katarzynę. Po godzinie jazdy dotarliśmy do Starachowic, gdzie mieliśmy lekcję o gadach i płazach i zwiedziliśmy Muzeum Przyrody i Techniki. O 13:30 zjedliśmy posiłek w restauracji Smakovita i około 14:30 wyruszyliśmy do Warszawy. Po drodze zrobiliśmy przystanek na lody i około 17:15 przyjechaliśmy pod szkołę.

Wycieczka była bardzo udana, dowiedzieliśmy się wielu przydatnych rzeczy i zwiedziliśmy ciekawe miejsca. Na pewno każdy będzie dobrze wspominał ten wyjazd.